Friday, October 24, 2008

Uretim Yonetimi Zirvesi Kayitlari Baslamistir

 

URETIM ve SUREC YONETIMINDE YENI DINAMIKLER ZIRVESI

21 – 22 Kasım 2008 / Cuma – Cumartesi / 09.30 – 18.00 / İstanbul Hilton / 900 YTL+KDV

w w w  b o s p h o r u s c o n f e r e n c e s    c o m

Bugün bir işletme, bir ürününün küresel pazarda yer edinmesini hedefliyorsa, üretim faaliyetlerindeki süreçlerini nasıl oluşturmalıdır?
Rekabet gücünü arttırmak, üretimin sürekliliğini sağlamak ve küresel marka olmak için ne yapmalıdır?
Çözüm; uygun üretim yönetim sistemlerini oluşturmakla beraber güncel teknolojik yatırımları gerçekleştirmek olabilir.
İşletmeler üretim süreçlerinin; sürekli güncel bilgi ve teknolojilerle desteklenmesi, ürünün minimum hata ve maliyetle üretilmesini sağlayarak kaliteli, küresel, rekabet edebilir ürünler ortaya çıkaracaktır.
Süreçleri doğru tanımlanmış, insana değer veren teknolojik üretim yönetim sistemleriyle donanmış işletmenin üreteceği ürünler, pazarda kalitesiyle üstünlük ve rekabet sağlayarak güvenli yer edinecektir.
Sizleri, Üretim ve Süreç Yönetiminde Yeni Dinamikler Zirvesi'nde, insan ve teknoloji işbirliğine önem veren, üretimde küresel dinamikleri ve deneyimlerini paylaşacak konuşmacılarımızla buluşturmayı diliyoruz.

Katilim Sartlari ve Bilgi Icin : 0 216/486 30 95 PBX

Konusmacilar:

Atila AKKAS, MBA Uluslararasi Is, Bilgi ve Yonetim Sistemleri A.S., Bilgi Guvenligi Dernegi Kurucu Uyesi
Ahmet ARKAN, Arkan Sirketler Grubu Yonetim Kurulu Baskani, Kocaeli Sanayi Odasi Disiplin Kurulu Baskani
Gulsum AZERI, Turkiye Sise ve Cam Fabrikalari A.S. Duzcam Grup Baskani
Tayyar BACAK, Anadolu Bilisim Hizmetleri A.S Genel Muduru
Doc. Dr. Murat BASKAK
Mustafa CAGAN, Microsoft Genel Mudur Yardimcisi
Durmus DOVEN, Reysas Yonetim Kurulu Baskani
Ceyda EREM, CNR Holding Yonetim Kurulu Baskani
Atilla FILIZ, Uretim Yonetimi Uzmani/ Yazar
Hakan GUNER, Yonetim Danismani
Seref HAMARAT, Vestel Elektronik Genel Mudur Yardimcisi
Dr. Umut H. INAN
Murat KASAROGLU, Link Genel Mudur
Sertac NISLI, Ipek Kagit Genel Muduru
Nevzat OZTANGUT, Garanti Yatirim Menkul Kiymetler A.S. Icra Kurulu Uyesi ve Yonetim Kurulu uyesi. Turkiye Sermaye Piyasasi Araci Kuruluslari Birligi Baskani.
Baha SIPAHI, Danisman, Nortel Netas Eski Isletmeler Lideri
Resit SOLEY, Corvus WineYard
Ugur SUEL, Deloitte Turkiye, Danismanlik Bolumu, Kurucu Ortak
Necdet UYGURER, Yonetim Danismani
Cenk YUKSEL, 3M Turkiye Fabrika Uretim Muduru

Oturum Konulari:
Global Degisimlerin Uretime Etkileri
Uretim ve Surec Yonetiminde Yenilikci Modeller
Rekabet Uretimi Nasil Etkiliyor
Uretim Dunyasinda Kuresel Oyuncu Olabilme, Kalabilme
Mukemmellige Dogru Surec Yonetimi
Uretim Yonetiminde Lojistigin Yeri ve Onemi
Global Uretimde Neredeyiz?
Alti Sigma Isiginda Surec Yonetimi
Uretim Sureclerinde Onceliklere Odaklanma
Surec Iyilestirmede Yeni Yaklasimlar
Tedarik Zincirlerinde Etkin Surec Yonetiminin Yeri ve Onemi
Stoklu ve Stoksuz Calismanin Getirdikleri - Goturdukleri
Uretim Yonetiminde Etkili Kaynak Planlama ile Verimliligin Artirilmasi
Olcek Ekonomisi – Fokus Ekonomisi Paradoksunun Uretim Sirketleri Buyume Stratejilerine Etkisi
"Dunya Markasi Olmak" Etkin Marka Olmak mi, Etkin Kurum Imaji mi?
Uretim Odakliliktan Marka Odakliliga Gecis
Cevik Uretim ve Ari Kovani Calisma Stilleri - Agile Manufacturing & Beehive
Surec Iyilestirmede Kisitlar Teorisi
Yalin Uretim ve Otesi
Yoneylem Arastirmasi ve Uretim Yonetimi
Sonuc Odakli Yonetim mi Surec Odakli Yonetim mi
Uretim Sistemlerinde Kalite Gelistirme Metodolojisi
Surdurulebilir Bir Kalite Sisteminde Altyapinin Onemi
Yenilikcilik (inovasyon) ve Kalite Gelistirme Surecleri
Urun Yasam Kalitesini Arttirmada Tasarim Surecinin Rolu
Hizmet Sureclerinde 'Algilanan Kalite' Olgusu
Uretimde Teknolojinin Onemi
Bilgi ve Teknoloji Kullaniminin Rekabetcilige Etkisi
Yonetim Bilisim Sistemlerinin Uretim Yonetimindeki Rolu ve Onemi – ERP
Uretim Yonetimi Yazilim Secimlerinde Dogru Karar – Dogru Zaman

Uretim Yonetiminde Bilisim Teknolojisi Onemi ve Rekabetcilige Etkisi

STRATEJIK SATINALMA YONETIMI WORKSHOP HAFTASI
Satinalma Yonetimi'nin Onde Gelen Uzmanlariyla Stratejik Satinalma Yonetimi Seminerleri Dizisi

11 – 12 – 13 – 14 – 15 Kasim 2008 / Taksim Elit World Otel

Programlarin her biri ½ gunluk seminerler olup moduler katilima da aciktir. Modul adedi 200 YTL+KDV, Tum programa katılım bedeli 1.800 YTL+KDV'dir.

Katilim Sartlari ve Bilgi Icin : 0 216/486 30 95 PBX

Stratejik Satinalma'da Satis Karsilama, Ilkeli Muzakere ve Pazarlik Teknikleri
Necdet UYGURER / 11 Kasim 2008 / 09.30 – 12.00
Konular:
Satin Alma ve Satis Iliskisi, Nasil Olmalidir?, Satin Almacilar Icin Psikolojik Profilinizi Ogrenmek, Satin Alma ve Satisin Ilk Karsilasmasi, Kontrol Kazanimi Icin Kurallar, Ilk Karsilasmada En Sik Yapilan Satin Alma Yanlislari, Satin Alinacak Urun Veya Hizmet Pazarini Arastirmak Icin Alisilmamis Yontemler, Satin Almanin Istemesi Gereken Yazili Bilgiler Ve Belgeler, Satiscinin Deneyim Duzeyi ve Satis Profiline Gore Kurulmasi Gerekli Iletisim, En Sik Rastlanan Satin Alma Engelleri Ve Bu Klasik Engelleri Satista Asma Yontemleri, Pazarlik Yontemleri, Muzakerede Dogru Olarak Bilinen " Yaygin " Yanlislar, Muzakere Ilkeleri, Profesyonelce Muzakere Icin Hazirliklar, Temel Muzakere Politikalari Ve Politika Secimi Ornekler, Muzakerede Taktikler, Grup Halinde Muzakere Icin Taktikler, Satin Almaya Kurulan Tuzaklar, Muzakerede Stil Degisikligi , Muzakere Sirasinda Sozlu Ve Sozlu Olmayan Iletisim, Muzakere Sirasinda Yazili Iletisim Kurallari, Satim Alimin Sonuclandirilmasi, Satin Alim Sonrasi Davranis Bicimi , Son Soz, Etkin Satin Alimin " Goz Onunde Olan Ama Hic Bilinmeyen Sirlari "
 

Stratejik Satinalma'da Surec Modeli ve Etkilesimleri
Dr. Umut H. INAN / 11 Kasim 2008 / 13.30 – 17.00
Konular:
Kurumsallasan Organizasyonlarda Satinalma Sureci, Stratejik Satinalma'nin Temel Bilesenleri, Stratejik Satinalma'nin Etkin Isleyisi, Stratejik Satinalma'yi Etkileyen Surecleri, Stratejik Satinalma'nin Etkiledigi Surecler, Etkilesen Sureclere Analitik Bakis
 

Stratejik Satinalma'da Outsourcing – Dis Kaynak Kullanimi
Baha SIPAHI / 12 Kasim 2008 / 09.30 – 12.00
Konular:
Dis Kaynak Kullanimi Icin Karar Kriterleri, Ana Faaliyete Odaklanma, Kisa Surede Pazarda Yeralma, Maliyet Avantaji Saglama, Kapasite Kullanimi ve Verimlilik Karsilastirmasi, Yeni Teknikleri Yatirim Yapmadan Kullanma, Birlesmelerden (Merger & Acquisition) Farki, Farkli Dis Kaynaga Aktarim Modelleri, Maliyet + Kar Modeli, Tasarim + Uretim Modeli, Stratejik Ortaklik ve Ortak Yatirim (Joint Venture), Kanallar ve Dagitimda Dis Kaynak Kullanimi, Lojistikte Dis Kaynak Kullanimi ( 3PL ve 4PL Modelleri), Verimli ve Etkin Dis Kaynak Kullaniminin Sirket Basarisina Etkileri, Dis Kaynaga Aktarim Surecinin Asamalari, Firmanizda Dis Kaynak Kullanimi ve Aktariminin Basarisi Icin Pratik Uygulama Onerileri
 
Stratejik Satinalma'da Sozlesme Yonetimi
Av. Ceyda CIMILLI / 12 Kasim 2008 / 13.30 – 17.00
Konular:
Sozlesme Yonetiminin Asamalari, Sozlesmede Yer Alan Maddeler, Sozlesme Turleri, Gecerlilik Sartlari, Sozlesmelere Uygulanacak Temel Prensipler, Taslak Satinalma Sozlesmesi, Sozlesmede Dikkat Edilecek Noktalar, Sozlesmedeki Kritik Maddeler, Sozlesmelere Eklenemeyen Maddeler, Sozlesmede Kazan-Kazan Modelinin Uygulanmasi, Sozlesmenin Tedarikci Ile Gorusulmesi Sureci, Yetkisiz Kisilerin Imzaladiklari Sozlesmelerin Gecerliligi, Sozlesmenin Gecerliligini Etkileyen Diger Haller Ve Edimlerin Yerine Getirilmemesinin Sonuclari, Sozlesmelerde Anlasmazlik Noktalari, Sozlesmelerden Kaynaklanan Anlasmazliklarin Cozumlenmesi
 
Stratejik Satinalma'da Uretim, Stok ve Depo Yonetimi
Atilla FILIZ / 13 Kasim 2008 / 09.30 – 12.00
Konular:
Stratejik Satinalma ile Uretim Planlama ve Stok Yonetimi iliskisi, UPK Teknikleri, Malzeme Ihtiyac Planlama (MRP), Tam Zamaninda Felsefesi (JIT), Ekonomik Uretim Hizi, Stok Ve Envanter Yonetimine Iliskin Temel Kavramlar, Stok Turleri, Maliyetleri Ve Kontrol Modelleri, Tedarik Sureleri Ve Onemi , Bagimli/Bagimsiz Talep Kavrami , Stok Ve Satinalma Kararlarinda ABC Analizi, Emniyet Stoklari, Stoklara Yonelik Performans Olcutleri, Stok Devir Hizi, Siparis Parti Buyuklukleri (Lot Sizing), Sabit Siparis Araligi Yontemi, Degisken Talep Orani Ve Degisken Tamamlanma Zamani, Ekonomik Siparis Miktari (EOQ), Depo Tasarimi, Depolama Sistemleri ve Depolamada Risk Yonetimi
 
Stratejik Satinalma'da Tedarikci Iliskileri Yonetimi
Doc. Dr. Murat BASKAK / 13 Kasim 2008 / 13.30 – 17.00
Konular:
Tedarikci ve Yansanayi Kavramlari, Firmaya Uygun Tedarikci Profilinin Saptanmasi ve Uygun Tedarikci Bulma Teknikleri, Tedarikci Arastirma Yontemleri ve Global Sourcing Analizi, Supply-Market Analizi, Optimum Tedarikci Tespiti, Optimal Siparis Miktari Tespiti, Tedarikci Degerlendirme ve Takip Sistemleri, Performans Olcum ve Degerlendirme, Tedarikci Gelistirme Stratejileri ve Uygulanmasi, Tedarikci Iliskileri Yonetimi (SRM) ve Uygulanmasi, Tedarikci Odullendirme Sistemleri, Tedarikci Risk Analizi (SRA) ve Uygulanmasi, E-Satinalma ve Gelisen Yontemler
 
Satinalma Politikalari ve Yeni Urun Gelistirmede Satinalma Stratejileri
Metin KANSU / 14 Kasim 2008 / 09.30 – 12.00
Konular:
Performans Yonetimi, KPI Yonetimi,Koru-Gelistir-Cikis Senaryolari, Tedarikci Entegrasyonu, Tedarikci Rasyonalizasyonu,Tedarikci Iliskileri Yonetimi,Kuresel Kaynak Yaratma, Yeni Urun Gelistirme ve Gerceklestirme Sureci, Tasarimdan-Teslimata Sureci, BOM Yonetimi ve Degisiklik Yonetimi ile Satinalma Iliskileri, Yeni Urun Satinalmasi, Urun Yasam Yonetimi, PLM Destekli Satinalma Yonetimi,
 
Tedarik Lojistiginde Sistem Yaklasimi (Omur Devri Modeli)
Turhan BILGILI / 14 Kasim 2008 / 13.30 – 17.00
Konular: Bu egitim; omur devri boyunca, urunlerin ve hizmetlerin kalitesini saglamak icin butunlesik bir sistem yaklasiminin ana yapisina odaklanmistir. Yaklasim, idarî ve teknik unsurlarin her ikisine yonelik bir yapi olusturur ve asagidaki konulara dayalidir:
Bir kurulus, hedeflerini etkin bir sekilde belirlemek ve bu hedefleri gerceklestirmek maksadiyla, sureclerini olusturmak, yonetmek ve yurutmek zorundadir.
Yazilim, donanim, insan iliskileri ve diger unsurlar bir sistem icerisinde birlestirilmekte ve benzer disiplinler uyumlu hale getirilmektedir.
Omur devri icindeki tum ilgili taraflarin cikarlari, dogal ortami da dahil olmak uzere, dikkate alinir. Ilgili ihtiyaclar, uygun fonksiyonel ve teknik gereklere donusturulur.
Omur devri katilimcilari, sistemi/urunu yaratmak ve yonetmek icin ortak bir yapi ve terminoloji kullanir.
Omur devri surecleri ve bunlarla ilgili faaliyetler, urunlere ve tum omur devri sureclerinde sureklilik gosterir
 
Stratejik Satinalma'da ERP Sistemleri ve SAP R/3'teki Satinalma Maddeleri
Hakan GUNER / 15 Kasim 2008 / 09.30 – 12.00
Konular:
ERP Sistemleri Satin Alma Modulleri , Tedarikci Programlama , ERP - Tedarikci Haberlesmeleri , ERP Satinalma Databanki , ERP Satinalma Sistem Kurulusu. SAP R/3 Satin Alma Modulu Tasarimi, SAP R/3 Satinalma Modulu Gereklilikleri, SAP R/3 Tedarikci Yonetimi, SAP R/3 Tedarikci Siniflandirmasi Ve Degerlendirme, SAP R/3 Tedarikci Haberlesmesi, SAP R/3 Satinlama Listeleri Yonetimi
 
Stratejik Satinalma'da Fiyat Gorusmeleri, Optimal Fiyat Tesbiti ve Butce Yonetimi
Gurkan HURYILMAZ / 15 Kasim 2008 / 13.30 – 17.00
Konular:
Fiyat Belirleme Teknikleri, Urun ve Hizmet Fiyatlarindaki Farkliliklar, Fiyat Teklifleri ve Tekliflerin Analizi, Fiyat Analizleri ve Fiyat Karsilastirmalari, Hizmette Fiyat Tespiti, Miktar Bazli Fiyat Belirleme Yontemleri, Odeme Yontemine Gore Fiyat Tespiti, Fiyat Gorusmeleri ve Optimal Fiyat Tespiti, Fiyat Gorusmeleri ve Amaci, Fiyat Gorusmesi Icin Gerekli Hazirliklar, Fiyat Gorusme Stratejileri ve Taktikleri, Gorusme Sonrasi Stratejiler, Satinalmada Fiyat Stratejileri, Maliyet Dusurme Teknikleri, Satinalma Butcesi ve Fiyat Tespiti, Satinalma Fiyatlarinin Izlenmesi, Maliyet Avantajlarinin Takibi, Fiyat Stratejilerinin Raporlanmasi
• Katilim icin Kayit Formu doldurulmasi ve tarafimiza gonderilmesi gerekmektedir.
• Katilim veya Daha Detayli Bilgi Icin web sayfamiz ya da call center gorevlilerimiz size yardimci olabilecektir.
• Tum programlar sonunda katilimcilara katilim sertifikasi verilmektedir.
• Bogazici Egitim gerektiginde egitim mekanini veya egitmeni degistirme, programi iptal etme veya erteleme hakkini sakli tutmaktadir.
• Duyuru amacli Gonderilen Duyurularimizin farkli bir adresinize yonlenmesini ya da gonderilmemesini istiyorsaniz lutfen mail ile bildiriniz.

 

No comments: