Wednesday, October 15, 2008

UCRETSIZ EGITIM DUYURUSU, IK Icin Egitim Yonetimi ve Yetiskin Egitiminde Farklilastirilmis Ogretim Semineri

EGITIM YONETIMI ve YETISKIN EGITIMINDE

 FARKLILASTIRILMIS OGRETIM SEMINERI

25 Ekim 2008 / 14.00 – 18.00 / Elite World Hotel
Konusmacilar:
Zafer ERKOC - Aysen EDIS – Dr. Murat BILGILI

Katilim ve Bilgi Icin:

w w w    b o g a z i c i  e g i t i m    c o m    t r   -  Tel:  0   216  486  30  95

Programimiz ucretsiz katilima acik olup, katilim kontenjanlarimizla sinirlidir.

Seminerimize; Insan Kaynaklari Yoneticileri, Egitim Yoneticileri ve Firmalarin Egitimden Sorumlu Tum Yoneticileri katilabilirler.

Hizla degisen piyasa sartlarinda firmalar degisim ve gelisim hedeflerine ulasabilmek icin ''Egitime'' yonelmektedirler. Bununla birlikte hangi egitim, hangi kanaldan ne zaman alinmalidir? Egitimin icerigi ne olmalidir? Belirlenen konular ihtiyaclari tam ve eksiksiz ortaya koyabiliyor mu? Hazirlanan egitim firma ihtiyaclarinin ne kadarini karsilayabiliyor? Alinan egitim calisana ne kadar arti deger katmistir? Yanitlamasi zaman zaman guc sorulardir

'Yetiskin Egitimi' sozluklerde belirtilen egitim tanimlarindan ve cocuk ogreniminden oldukca farklidir. Yetiskinden ogreniminden bilgiden cok bilginin kullanimi, suzulmus bilginin aktarilmasi en onemlisi de is hayatinda kullanilabilirligi onem kazanmaktadir.

Yetiskin egitimi asla bir bos zaman aktivitesi veya bir sertifikadan ibaret degildir. Hamleleri dogru planlanmis bir egitim organizasyonunun sonunda mevcut yetkinlikleri, performansi ve motivasyonu artmis calisanlara sahip olabilirsiniz.

Firmanizda mevcut kadronuz ile maksimum verimi alabilmek icin egitim organizasyonlarinizda izleyeceginiz adimlari gelin beraber tartisalim;
 

I. Oturum:

EGITIM YONETIMI
1. Egitim Yonetiminin Kurum Performansina Katkisi
2. Egitim Yonetiminin Insan Kaynaklari Fonksiyonlari Ile Iliskisi
3. Egitim Kategorileri
4. Sinif Egitimi Disindaki Egitim ve Gelistirme Alternatifleri
5. Egitim Ihtiyac Analizi
6. Egitim Planlamasi
a. Egitim Secim
b. Takvimlendirme
7. Egitim Organizasyonu
8. Egitim Degerlendirme
9. Egitim Etkinligini Olcme
10. Egitim Kayitlarinin Takibi

II. Oturum

YETISKIN EGITIMINDE "FARKLILASTIRILMIS OGRETIM"
1. Yetiskin egitiminde ogrenenler kimdir?
2. Ihtiyaclari nelerdir?
3. Farklilastirma nedir?
4. Yetiskin egitiminde neleri, nasil farklilastiracagiz,
5. Geleneksel yetiskin egitiminden, farklilastirilmis egitime giden yol ama nasil?

III. Oturum

YETISKIN EGITIMINDE OGRENEN VE OGRETEN PSIKOLOJILERI
1. Performansin oz degerlendirmesi nasil yapilir?
2. Bizden beklenenler ile bizim isteklerimizin girdigi catisma ortaminda olusan performans kaybi nasil tekrar kazanilir?
3. Algi profili nasil olusturulur?
4. Dis dunyayi algilamada olusan farkliliklarin olumsuz etkileri nasil degerlendirilir?
5. Algida objektif sonuclara ulasabilme, bunun is hayatina pozitif olarak yansitilabilmesi nasil saglanir?
6. Yapilan isin yarattigi ozguvenin yararliliga ve aidiyet duygusuna donusturulmesi nasil saglanir?

Bogazici Ekim 2. Yari Seminer Programlari

Sertifika Programlari

Stratejik Insan Kaynaklari Yonetimi Sertifika Programi

22-23-24-25-26 Ekim / Program Yurutuculeri: Hikmet KOLDASOGULLARI / Dr. Mehmet Cemil OZDEN / Kaya ARSOY

Etkin Iletisim ve Insan Iliskileri Uzmanligi Sertifika Programi ©

23-24-25-26 Ekim / Program Yurutuculeri: Yrd. Doc. Dr. Ebru NURLUOGLU / Yrd. Doc. Dr. Nejat CETINOK / Necdet UYGURER / Dr. Murat BILGILI / Almila DALKILIC

Yeni Is Yasasi Kapsaminda Insan Kaynaklari Yonetiminde Endustri Iliskileri Sertifika Programi

29-30-31 Ekim 1-2 Kasim / Program Yurutuculeri: Prof. Dr. Ahmet SELAMOGLU, Yrd. Doc. Dr. Sayim YORGUN, Yrd. Doc. Dr. Onat OZTURK

Butce Denetim ve Planlama Uzmanligi Sertifika Programi

30-31 Ekim 1-2 Kasim / Program Yurutuculeri: Dr. Cem DURMUS / Sevket SAYILGAN

İnsan Kaynakları Yönetimi Seminer Programları

Performans Yönetim Sistemi

Ayşen EDİS 21 Ekim

Toplu İş Sözleşmesi Mevzuatı, Toplu Pazarlık Taktik ve Stratejileri

Yrd. Doç. Dr. Sayım YORGUN 25 Ekim

İnsan ve Kaynakları Fonksiyonunun Başarısı Açısından Yöneticilerin Zincirleme Sorumluluğu

Av. Ergun ZOGA 25 Ekim

Kariyer Yönetimi

Dr. Mehmet Cemil ÖZDEN 27 Ekim

Yöneticilik Geliştirme ve Kişisel Gelişim Seminer Programları

Bir Rekabet Stratejisi Olarak Karizmatik Yöneticilik Bilinci

Av. Ergun ZOGA 23-24 Ekim

İş Etiği Alanında Modern Anlayış ve Uygulamalar

Dr. E. Dilek AYDEMİR 24 Ekim

Etkili Konuşma ve Diksiyon Teknikleri

Funda BİLGİLİ 24 Ekim

Kurum İçi İletişim Projelerinde Farklı ve Yenilikçi Tasarımlar, Uygulama ve Değerlendirme Örnekleri

Banu YILMAZ 25 Ekim

Yöneticiler İçin Koçluk Becerileri

İnci İLHAN 25 Ekim

Proje Yönetimi

Hakan GÜNER 25 Ekim

Zor İnsanlarla İletişim Kurmak-Stres Altında Verimlilik ve Motivasyon

Dr. Murat BİLGİLİ 26 Ekim

Etkili Sunum Teknikleri İle Acemi Konuşmacılıktan Profesyonel Konuşmacılığa Ekspres Geçiş

Yrd. Doç. Dr. Ebru NURLUOĞLU 26 Ekim

Dünyadaki Gelişmelerin Ekonomi-Politik Analizi ve Beklentileri

Dr. Özlem Arzu AZER 28 Ekim

Tüm Yöneticiler için İnsan Kaynağı (Varlığı) Yetenek Yönetimi Temel Bilgilendirme ve Bire Bir Uygulama Atölyesi

Doç. Dr. A. Sera ÖZBAŞAR 31 Ekim – 1 Kasım

   
Satış, Pazarlama, Halkla İlişkiler ve Reklam Seminer Programları

Pazarlamanın Beşinci P'si 'Public Relations' ve Marka Değeri Geliştirme Stratejileri İle Entegrasyonu – Başarılı Türkiye Uygulama Örnekleri İle Kurumsal İletişim Projeleri ve Pazarlamadaki Fonksiyonları

Banu YILMAZ 18-19 Ekim

Müşteri Odaklı Bayi Pazarlama Etkinliklerinde Kalıcı Başarı İçin İnovasyon Yöntemleri

Necdet UYGURER / Dr. Selin AYGEN ZETTER 18-19 Ekim

Müşteri Memnuniyetinin İstatistiksel Ölçümü ve Değerlendirmesi

Prof. Dr. Ömer AKAT / Dr. Çağatan TAŞKIN 18-19 Ekim

Satış Yöneticileri İçin Satışçılarda En Sık Rastlanan 17 Hatalı Davranış Biçimi ve Profesyonel Çözüm Önerileri

Necdet UYGURER 22 Ekim

A dan Z ye Müşteri İlişkileri Yönetimi

Necdet UYGURER 23 Ekim

Müşteri Engellerini Aşma, İkna , Pazarlık ve Müzakere Teknikleri

Necdet UYGURER 24 Ekim

Görsel Satıcılık Ve Yaratıcılık Teknıkleri

Funda ERİŞKEN 25 Ekim

İç ve Dış Pazar Araştırması Nasıl Yapılır?

Prof. Dr. Ömer AKAT / Dr. Çağatan TAŞKIN 25 Ekim

Reklam Tasarım Yönetimi

Emin ALBAYRAK 25-26 Ekim

Telemarketing: Telefonla Satış Yöntemleri

Özkan KAYMAK 29-30 Ekim

Satış Yönetimi ve Pazarlama Stratejileri (Satış Ekibinde Organizasyon, Verim Alma, Denetim ve Motivasyon)

Aydın GÖLE 30-31 Ekim

Satış ve Yönetiminde Tek Odaklı Operasyon

Dr. Murat BİLGİLİ 31 Ekim

Muhasebe ve Finans Seminer Programları

Örneklerle Nakit Yönetimi

Doç. Dr. Jale Sözer ORAN 18-19 Ekim

Kredi Risk Yönetimi

Dr. Özlem Arzu AZER 21 Ekim

Ekonomide Beklentiler, Gelişmeler ve Stratejiler

Dr. Masum TÜRKER / Şevket SAYILGAN 23 Ekim

Firma Çapında Maliyet Düşürme Teknikleri

Umut H. İNAN 24-25 Ekim

Her Yöneticinin Bilmesi Gereken Finans ve Muhasebe Bilgileri

Dr. Cem DURMUŞ 25-26 Ekim

Proje Finansmanı Ve Fizibilite Teknikleri/Stratejik Maliyet Yönetimi

Şevket SAYILGAN/ Dr.Orhan BAYTAR 25-26 Ekim

   
Dış Ticaret Yönetimi Seminer Programları

Batı ve Doğu Avrupa Ülkelerinde Başarılı İş Müzakereleri Esasları

Necil BEYKONT 20 Ekim

Uluslararası Ticarette Başarının Altın Anahtarları

Necil BEYKONT 24 Ekim

İhracat ve İthalatın Tüm Aşamaları için İngilizce Yazışma Atölyesi

Necil BEYKONT 25-26 Ekim

 
Satınalma, Tedarik Zinciri,Üretim ve Kalite Yönetimi Seminer Programları
Stratejik Satınalmada Fiyat Yönetimi
Gürkan HÜRYILMAZ 18 Ekim
Stratejik Satınalmada Tedarikçi Yönetimi
Gürkan HÜRYILMAZ 19 Ekim

Satınalmacılar İçin Uygulamalı 23 Pazarlık Tekniği

Özkan KAYMAK 22-23 Ekim

Tedarik Zincirinde En Önemli Halka: Dış Kaynak Bulma ve Kullanma (Sourcing)

Baha SİPAHİ 25 Ekim

Lojistikte Hız Yönetimi

Dr. Turhan BİLGİLİ 25 Ekim

Satınalma İçin Satış, Satışa Karşı Koyma ve İlkeli Müzakere Teknikleri

Necdet UYGURER 25 Ekim

Üretim Planlama ve Yüksek Verim Alma Stratejileri

Atilla FİLİZ 25-26 Ekim

ISO 9001:2000 ve OSI 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Arasındaki Farklar (Uygulama Örnekleri İle)

Zafer ERKOÇ 27-28 Ekim

Uluslararası Uzmanlarla Seminerler (İngilizce Sunumlar)
Consultative Strategies for Institutional Sales, Kurumsal Satış İçin Danışman Satış Teknikleri
Course Directors: Ross MEAD 18 Ekim
Improving Your Business Leadership Skills, Liderlik Becerilerini Geliştirme Teknikleri
Course Director: Kelly HEVEL 18-19 Ekim
Managing Difficult Supplier Relations
Course Director: Kelly HEVEL 24 Ekim
Pharmaceutical Supplt Chain Management, Farma Sektörüne Özel Tedarik Zinciri Yönetimi
Course Director: Kelly HEVEL 25 Ekim

• Katilim icin Kayit Formu doldurulmasi ve tarafimiza gonderilmesi gerekmektedir.
• Katilim veya Daha Detayli Bilgi Icin web sayfamiz ya da call center gorevlilerimiz size yardimci olabilecektir.
• Tum programlar sonunda katilimcilara katilim sertifikasi verilmektedir.
• Bogazici Egitim gerektiginde egitim mekanini veya egitmeni degistirme, programi iptal etme veya erteleme hakkini sakli tutmaktadir.

• Duyuru amacli Gonderilen Duyurularimizin farkli bir adresinize yonlenmesini ya da gonderilmemesini istiyorsaniz lutfen mail ile bildiriniz.

No comments: